2011. július 31., vasárnap

George Gina és Lucy randevú You & Me + Címer kulcstartó ÚJ

George Gina és Lucy randevú You & Me + Címer kulcstartó ÚJ
George Gina és Lucy
Randevú You and Me Pocket + személyi igazolvány + Címer kulcstartó + porzsák
Sár a színes (barna) a címer 2 / 2010 sorozat!

Én csak 2x rövid ideig ő viselt hibátlan, még illata csodálatosan bőr
és még mindig úgy néz ki, mint az új a boltból:)
Lesz egy köröm, hogy illeszkedjen egy új kulcstartót a kulcstartót vagy a táskájában varázsa:)
Ezeket a zsákokat a soha nem vállpánt!

Az eredeti ár 568,90 Setes .-

Úgy döntöttem, hogy feloldja az én kis gyűjtemény.
Én már olyan sok zsák, hogy csak álldogál itt
mert egyszerűen túl jó.

Szállítás a Hermes 4,5 o €, vagy DHL-7, oo € vagy
DHL csomagküldő 4, oo €
A nem biztosított szállítás vagy én vagyok felelős a kárért. még veszteség! Nincs vissza / csere / garanciális
Ár: 400 Ft